ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99
نوشته شده توسط : سهیل

داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس سلام را دارند، ابتدا موظف هستند در تاریخ تعیین شده به سایت مراجعه کنند و فرایند پیش ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99 را به انجام رسانند. پس از انجام ثبت نام، متقاضیان باید در زمان مشخص برای شرکت در آزمون ورودی مدرسه سلام شرکت کنند. پس از قبولی در آزمون ورودی، دانش آموز می تواند به تحصیل در این مدارس بپردازد.

بنابراین متقاضیان می توانند با توجه به مقطع تحصیلی خود در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برای ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99 اقدام نمایند. دقت داشته باشید که مجموعه مدارس سلام در دوره متوسطه اول دارای 14 مدرسه، در دوره متوسطه دوم دارای 18 مدرسه و در مقطع پیش دبستانی و دبستان دارای 11 مدرسه می باشد.

شرایط ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99

مجموعه مدارس سلام جزو آن دسته از مدارسی است که فقط دانش آموزانی که از نظر سطح علمی در درجه بالایی قرار دارند را مورد پذیرش قرار می دهد. بنابراین دانش آموزان برای اینکه بتوانند در آزمون ورودی مجموعه مدارس سلام 98 – 99 ثبت نام کنند، باید از معدل بالایی برخوردار باشند. به طور کلی می توان گفت داشتن معدل بالا یکی از شرایط ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99 می باشد.

پس از ثبت نام، متقاضیان باید در آزمون ورودی مدارس سلام شرکت کنند و امتیاز مورد نظر را برای پذیرش کسب کنند. یکی از ویژگی های تحصیل در مدارس سلام، پرداخت شهریه می باشد. از اینرو داوطلبانی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند برای ثبت نام و تحصیل ملزم به پرداخت هزینه می باشند. جهت ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99، باید در تاریخ مقرر وارد سایت www.salamsch.com شوید و گام به گام ثبت نام خود را انجام دهید. برای آگاهی از زمان ثبت نام مجموعه مدارس سلام 98 – 99 همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

 

 





:: برچسب‌ها: مدارس سلام , مجموعه مدارس سلام , آزمون ورودی , دوره متوسطه دوم , مقطع پیش دبستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: